A tanulmányaimat 2006-ban a Testnevelési Főiskolán fejeztem be, átvettem a sakkedzői oklevelemet és ezzel párhuzamosan megszereztem a FIDE edzői minősítésemet is. Tanítok, bíráskodom, versenyzek, versenyzőket készítek fel, sakkversenyeket és Diák Olimpiákat szervezek. Iskolai keretek között 4. és 5. évfolyamos általános iskolásoknak önálló tantárgyként oktatom a sakkot és a matematikát.
A sakkban az egyik legfontosabb, hogy a sakkozó hosszú- és a rövidtávú memória fejlődik.Itt egy példa: sok helyen már egy felvételi elbeszélgetésen vizsgálják a memóriát, például mennyi képet tudsz megjegyezni azokból, amit mutatnak. Egy tanítványom 15-tel többet tudott felsorolni miután a képeket elvették előle, mint a többi jelentkező. Fel is vették. Itt rögtön kiderül, hogy a sakktudást az élet sok területén lehet kamatoztatni. Ha valaki öregkorban még sakkozik, akkor a szellemi aktivitása nagyobb lesz, mint hasonló korú társaié. Ma már a vezetői képzéseken is fontos szerephez jut a sakk.
Mert